Om Skala

En god og sammenspillet duo/trio.

SKALA startede i 1994 under navnet ”Strandløverne”.

Siden da har orkestret haft masser af succes og spændende spillejobs rundt omkring i landet. Engagementet og fornemmelse for hvad publikum vil have, har gjort orkestret så efterspurgt til både familie-, forenings- og jubilæumsfester, at SKALA i dag har et særdeles trofast publikum der vender tilbage igen og igen.

Orkestret var i en periode tilknyttet det 4- stjernede hotel Præstekilde på Møn som fast husorkester. SKALA har også haft fornøjelsen af at spille for danseforeningen ”Hyggeklubben” i Vordingborg i mere end 10 år, ligesom orkestret de sidste 9 år har gjort juleballerne på restaurant Kikko i Nyk. F til den årlige tilbagevendende begivenhed for mange revy og fest-elskende julefrokostgæster.

Vi har normalt Skala Duo til en danseaften.

Skala Trio: Trine Krogh har gennem alle årene været orkestrets meget dygtige og talentfulde sangerinde. Pga. en stadig større efterspørgsel på orkestret, har hun de senere år, delt en del af arrangementerne med den ambitiøse country inspireret sangerinde Ulrikke Jørgensen.

Gå til top